nedjelja, 30. siječnja 2011.

Essence Berlin story

Vjerojatno ste mislili da se ovo meni ne može dogoditi. Ako jeste, gadno ste se prevarili. Sutra ako bude padala kiša znat ćete da je to zato jer ja na noktima imam samo jedan sloj laka, ako ne računamo base i top coat. Eto i to se dogodilo sa ovim savršenstvom od laka.


Najbolji crni lak koji imam, a imam ih 4-5 i niti jedan ne izgleda ovako dobro sa samo jednim slojem. Četkica i formula laka su odlični tako je mazanje prelagano, kao kad mažem maslac na kruh. O sušenju ne mogu ništa reći jer sam navučena na brzo sušeće lakove i ne mogu živjet bez njih, ali ovaj lak se sjaji kao lud i bez top coata.



Danas ću malo uživat u ovom sjajnom crnilu, a sutra bi mogla preko ovoga staviti P2 srebrni crackling lak. Nisam ga još isprobala, a čini mi se da bi preko ovog crnog super izgledao.

Broj komentara: 12 :

  1. dobro došla u klub obožavateljica crnog laka :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O da, srebrni crackling preko ovog crnog bila bi perfekcija. :) Ne znam ako smo uopšte dobili I Love Berlin kolekciju u Sloveniji. :O Možda kasnimo ili sam ja sve propustila zbog ucenja. :S

    OdgovoriIzbriši
  3. @Lily hvala :)
    @NC hehhe hvala :) Još bolje vas našla ;)
    @Ulmiel mislim da je Gejba rekla da ova kolekcija kod vać uopće neće doći, jer je tu kod mene na blogu napisala da mora nekoga poslati u Hrvatsku po lakove.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuuuuuu odličnoo, Inače uzimam od essencea klasični Fatal, ali ovo me zaintrigiralo. Još da stignem u dm uopće vidjet kolekciju bilo bi dobro. Gdje si ga kupila?

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan je :)

    radi tvoje pohvale na forumu sam posla do DMa i kupila ga, sad ga idem namazat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. al maslac se grozno maze na kruh, pogotovo ako je prije bio u frizideru ^_^ al dobar je :) ja ga nisam kupovala, ne znam zasto dobro bi dosla neka jeftina varijanta za pecatirat, al nema veze

    OdgovoriIzbriši
  7. @Đinđe prvog sam kupila u DM-u na Brajdi, našla sam čitavu netaknutu kolekciju, a onda sam išla po još jedan i u Dm-u u RK RI nađem opet netaknutu kolekciju.
    @Abigail hvala :) Ajde javi rezultate kad ga namažeš, baš me zanima hoćeš li biti oduševljena kao i ja.
    @Lendoxia trebala sam napisat kao rastopljeni maslac ;) Essence ti ima i crni lak za pečate, isto nije skup.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo, super post, opet!!! Već se ponavljam s tim 'super, bravo, odlično' al kaj da radim, kad su svi tvoji postovi odlični i čitam ih s užitkom! Krasan lakić, također! ;)

    Drugo, imaš nagradicu na mom blogu! :*

    OdgovoriIzbriši
  9. E hvala ti. Ja sad u zadnje vrijeme idem u ovaj na Jelačićevom tamo je vječito sve prazno :/ Baš ću ić vidjet. Sviđa mi se ona paletica sjenila isto.

    OdgovoriIzbriši
  10. @Simply hvala draga :) Evo borim se sama protiv sebe da skratim malo postove i ne brbljam bez veze, jer sudeći pa anketi morat ću počet pisat postove i na engleskom pa se sad učim skratit post da ne moram puno prevodit.. hahhah.. I hvala ti za nagradicu.. idem ju pogledat <3
    @Đinđe nema na čemu. Ja idem prvo u onaj na Brajdi jer mi je najbliži pa ako ne nađem ono što tražim idem do RK RI, a ako ni tamo nema onda idem do Jelačićevog.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno, jedva čekam crackling da vidim kako je sjeo

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...