utorak, 21. svibnja 2013.

Pretty Little Liars manicure


Hello!

Inače ne gledam tu seriju, no na blogu Nic's Little World je odličan natječaj/giveaway koji traje do 3.6, pa se svakako prijavite, a tema su video igrice i TV serije, pa sam morala nešto smisliti. Nagrade su fe - no - me - na - lne.


                                                                      izvor

Dakle, inspiracija mi je bila Hannina manikura. No, ja sam odlučila crni french zamijeniti crno crvenim gradient frenchom. Prvi put sam radila gradient, nisam baš posve zadovoljna ishodom, trebala sam za prvi gradient izabrati neke blaže boje koje se lakše blendaju, no u cajt notu sam, pa će morati poslužiti. I dalje nemam točkalicu, pa su srčeka (ili tako nešto) rađena spajalicom.
Koristila sam Revlon Black Lingiere i Essie A-list.
Tapkanje i maljanje po kožici mi je ubilo kožicu više nego čišćenje kupaone bez rukavica četkicom za zube, nisam odveć oduševljena, ali malo Bioderme Cicabio i nevenove masti i sutra, preksutra je već ko nova.


Ako imate kakvu tajnu za lakši i uspješniji gradient, bilo bi mi drago da ju podijelite sa mnom. I svakako se prijavite za natječaj :)


Broj komentara: 6 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...