petak, 22. ožujka 2013.

Thunder nails

Ovaj tjedan je na forumu na tematskim noktima zadatak napravit nokte na temu vremenskih prilika i ne prilika. Prva ideja mi je bila napraviti pravu vremensku prognozu, ali to bi mi oduzelo previše vremena pa sam se odlučila za nešto jednostavniju manikuru. 


Munja i gromova se bojim strašno, a kako je najefikasnija medota podjeđivanja straha suočavanje sa istim (tako kažu :D) tako su munje završile  na mojim noktima. Kao bazu sam koristila Barry M Indigo i onda preko njega nekoliko lakova među kojima je i Max factor Fantasy Fire. 

Još uvijek se ne mogu odlučiti da li mi se ova manikura sviđa ili ne. Kad ju gledam izbliza i nije mi nešto, ali iz daljine je donekle fora. 

Kako se vama čini? Fail ili ipak ne?


Broj komentara: 5 :

  1. ja sam bila uvjerena da su to grane pod snijegom.... haha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je fora, možda zato što su tako dobre boje u podlozi... Iako iskreno ne bih na prvu skužila da se radi o munjama i meni to više izgledaju kao grane ali sve u svemu manikura je sasvim ok :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatko je! Mislim da si trebala dodati malo light žute i napraviti tanje crte ako si željela da bude prepoznatljivo s metra ali ja sam shvatila odmah o čemu se radi (dijelom i zbog naslova :)) :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Napravila sam bila prvo tanje crte, ali mi se nije nešto sviđalo pa sam podebljavala i podebljavala i izgleda pretjerala :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je prva asocijacija bila jelenji rogovi, ali ja imam opsesiju s jelenima pa zanemari. XD Kjut mi je manikura, a inače mi je Fantasy Fire jedan od omiljenih lakića koje posjedujem!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...