petak, 6. travnja 2012.

Smart Girls Get More 44

U zadnjem posjetu Dm-u dok sam čekala u redu spazila sam pored blagajne u košarici hrpu Smart girls lakića i ovaj mališan mi je odmah privukao pažnju. Smart girls get more 44, šteta da ovaj ljepotan na bočici ima broj umjesto imena jer mislim da zaslužuje stvarno neko posebno ime jer je i on poseban.


U bočici mi je djelovao kao zeleni sa zlatnim shimmerom, ali ubiti je u pitanju plava baza za zelenim i zlatnim shimmerom ako se ne varam jer ne ide meni baš dobro opisivanje boje lakova.


S obrzirom da je lak malen i četkica je malena, ali nisam imala s njom nikakvih problema. Formula laka je isto uredu, ali je pigmentiranost malo slabija pa mi je trebalo 3 sloja za potpunu prekrivenost. 3 tanka sloja i nisu neki problem jer se lak dosta brzo suši. Bez top coata su sva 3 bila suha za pola sata.


Broj komentara: 9 :

  1. Ooo, kako je lep. Prav posebna barva laka. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si ga opisala i baš je lep lak, plava boja baze mi se dopada i tako se dobro presijava! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous <3 Podsjeća me na Gosh Golden Dragon, samo da je lijepši.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lak je presladak, samo di si ga našla? ja u zadnje vrijeme u koji god DM dođem, SMGM lakova nema!

    OdgovoriIzbriši
  5. imam ga i ja, u biti moj jedini SGGM lak, predivan je. tražim njegov dupe već neko vrijeme. javi ak nađeš prva ;D

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ovu nijansu, isto sam se nadala da je zelena, kad tamo, šipak. -.- Al skida mi se s noktiju već drugi dan, koma.

    OdgovoriIzbriši
  7. lak je prekrasan... :)
    sggm lakova ima ko u priči u dm-u u dubravi, onaj na placu. ja sam danas bila jer sam mislila kupit neke od ovih proljetnih nijansi i razočarala sam se jer boje na njihovim slikama nisu realne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam ga i ja i mene užasno podsjeća na Essence c&g Out of my mind,samo je mrvicu tamniji ;))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...