utorak, 22. studenoga 2011.

True Love Zebra

S obzirom kako mi Essence True Love baš i nije “sjeo” odlučila sam malo vježbati pečatiranje, a kako od svih životinjskih uzoraka najviše volim zebru izbor je pao baš na nju i evo kako je to ispalo.


Savršeno nije, to znam, ali kad se samo sjetim koliko sam se živcirala dok sam prije pokušavala pečatirati uzorke preko cijelog nokta ovo je piece of cake. Samo još malo da se usavršim jer sam sad ubiti zavoljela pečatiranje kad mi ide sve bolje i bolje. Bar ja mislim da mi ide… hahhahaha.


Broj komentara: 16 :

  1. Meni se zdi super. Všeč mi je tudi kombinacija barv. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super ti ide, sad se možeš igrat koliko god hoćeš ;-D
    dobra kombinacija boja :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lijepo ispalo, ne znam što tu nije savršeno, a opet zašto bi i moralo biti? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo!
    super ti je ispalo,
    moram se i ja dočepati tog konadovog čuda za pečatiranje

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni ovo super izgleda, ne vidim nikakve nedostatke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. krasno izgleda, a uzorak je savrseno prenesen :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je, ali čak mi se više sviđa sami lak...

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam zebra uzorak, a ovo je jednostavno prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, sad ćeš me još natjerati da kupim onu essence pločicu sa animal printom, kao da ih nemam dovoljno! ;) I nokti ti odlično izgledaju, mislim da je ovaj uzorak prilično zahvalan, čak i ako nešto pogriješiš, ne skuži se. iako ja ne vidim tu nešto krivo, a evo baš sam se zagledala... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno!!! Ja i dalje ne uspjevam :(

    OdgovoriIzbriši
  11. super izgledaju, ja se još to ne usudim ni probati a tebi vidim to super ide:-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...