petak, 22. travnja 2011.

New Bundle Monster Plates

Ne, nisu mi još stigle. To bi bilo slanje brzinom munje da jesu, ali nisu. Open-mouthed smile Nego Bundle Monster je malo uranio i umjesto 25.04 pustio ih je u prodaju danas i objavili su sličice svih pločica. Do sad su slike pločica davali na kapaljku, a sad možemo slinit nad svim slikama dok ja ne dobijem svoje ili dok vi ne kupite svoje. Kupit ih možete kao i uvijek preko njihove stranice koja vas odvede na Amazon. Klik ovdje! Ako ih kupite sad, imate priliku kupiti ih po sniženoj cijeni.



Uzorci su predivni, jednostavno se ne mogu nagledat i kad mi dođu u ruke bit će veliki problem koji uzorak  prvi odabrat. Who me? Slatke muke. Smile

Kako se vama ovo sviđa? Hoćete li ih naručiti?

4 komentara :

  1. Meni se svidja, al necu ih porucivati. Nema sanse da dam tolike pare kad stvarno koristim pecate jednom u mesec, dva dana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wooooooow *.* Hocu ih.........Samo sto mi tata neda :'((((((((((

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva cekam da vidim kako izgledaju kad ti sve to fino prenes na tvoje lijepe noktice!Ima par njih koje mi se svidjaju puunooo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh no!! They look so lovely I want them!! And I just ordered many image plates from bornprettystore, they are discounted too! So many temtations!! :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...