nedjelja, 20. veljače 2011.

Hello Kitty fail

I dalje se nastavljaju moji problemi s lakiranjem. Krenulo jučer dobro, sve lijepo ide. Nalakirala jednu ruku, sve super. Nalakiram drugu, ajde i to je dobro i onda krenem lijepit scotch traku. Jedan nokat ok, drugi ok i dođem do trećeg. Nije se dobro zalijepila, otišla je malo u koso i idem ja to popravit i totalno povučem lak u jednu stranu. Na kraju sam taj nokat jedno 3-4 puta lakirala i skidala i lakirala.

Scotch traka se na nekim mjestima nije dobro zalijepila pa mi je crta ispala malo grbava. Užas od manikure, ali Hello kitty mi je baš slatka pa ću vam svejedno pokazati konačni rezultat i da vidite kako se nokti ne lakiraju.

Korišteni lakovi:
Essence Berlin story
Essence Stamp me white
M71

Ovu pločicu sa Kitty sam dobila sa Born pretty stranice. Imali su neku akciju i kod s kojim se ova pločica mogla dobit besplatno. Mislim da sam u zadnji tren ovo iskoristila i da više ne vrijedi. Baš sam zadovoljna s pločicom, uz Hello Kitty ima još 7 sličica.

Napokon sam isprobala i Essence Stamp me white lak za pečate i odličan je. S njim sam radila i pečat i french. Stvarno je pigmentiran pa mi se on učinio kao najbolji izbor za french preko crnog laka.

Evo na kraju i slike scotch tape fail-a.



Nadam se da će me ovo prokletstvo i smotanost brzo proći jer ću poludit skroz na skroz.

EDIT: Upravo sam pročitala na jednom blogu da još uvijek možete dobiti besplatnu Hello Kitty pločicu. KLIK OVDJE!!! da pročitate detalje kako ju možete dobiti. ;)

Broj komentara: 17 :

  1. Ma super je ispalo,Kitty mi je preslatka,obozavam je,moram nac plocicu s njom!

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam zašto ali nikada u životu nisam pogledala crtić sa hello kitty, jednostavno me ne privlači.
    ali da je slatka, je! lagala bi kad bi rekla drugo!
    i mani mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. drugi put kad budeš radila sa scotch trakom, idi nokat po nokat, ne sve nokte odmah lijepit, i odmah digni traku čim nalakiraš nokat, da se lak ne osuši i ne zalijepi za nju ;)

    i čekaj da se prvi lak skroooooz naskroz osuši..

    jest da traje, ali se na kraju manje naživciraš i život bude ljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma,super ti je ispalo!ja french radim bez ikakvih traka,jednostavno nemam živaca za to,lakše mi je napraviti rukom.Ne bude svaki put savršeno,ali ionako mi se oguli već drugi dan,pa nema veze ;))A za prokletstvo sam ti rekla;pastelni+slićica=savršeno i očuvani živci :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ma super je! joj, da vidiš kakve sve ja manikure nosim.. sve zbrda-zdola, al ja ne odustajem. :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se zdi, da je super! Hello Kitty pa je zares tako sladka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko da smo skupa lakirale nohte, mislim radi HK i funky frenča. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. ma čim je kitty na noktima sve je pet ;-)
    ne grintaj, ovo je super !!!
    p.s. jesu mi sad zanoktice dovoljno grozne da ih režem?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima :)

    @Lakiruša lak mi i je bio skroz suh ali koristim Seche vite i Poshe pa je izgleda na tom noktu bio predebeli sloj laka koji je od ispod bio još vlažan i traka ga je povukla.
    @NC nema više rezanja kožice, nemaš pojma koliko ti sad nokti ljepše izgledaju. Samo ti nju lijepo maži i ne reži ni slučajno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, tvoji nohti so tako lepi. Že en čas strmim v zgornjo sliko. Črno-bela je kombinacija, s katero nikoli ne moreš zgrešiti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti je ispalo, samo sto ja bas ne volim nesto tu Hello Kitty... Nekako ne volim te kinesko japanske likove :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Svdja mi sw! Bas je lepo! Obozavam crno beli frenc! ♥
    Pratim od danas :D

    OdgovoriIzbriši
  13. heeeei, koliko dugo si čekala na Kitty pločicu??? Meni su rekli da su je poslali 10/03 a još je nemaaaa... ;-(

    OdgovoriIzbriši
  14. @Ines mislim da oko 3 tjedna. Već sam bila zaboravila da sam ju naručila i samo se pojavila u sandučiću.

    OdgovoriIzbriši
  15. drugi put kad budeš radila sa scotch trakom, idi nokat po nokat, ne sve nokte odmah lijepit, i odmah digni traku čim nalakiraš nokat, da se lak ne osuši i ne zalijepi za nju ;)

    i čekaj da se prvi lak skroooooz naskroz osuši..

    jest da traje, ali se na kraju manje naživciraš i život bude ljepši :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...