subota, 2. listopada 2010.

China Glaze Island Escape Summer 2011

Ne mogu vjerovati, tek nam jesen počinje a već se lagano počinju predstavljati kolekcije za ljeto sljedeće godine.


Tako nam China glaze predstavlja svoju Island Escape kolekciju za ljeto 2011 u kojoj se nalazi 6 lakova. 3 glitter laka, 2 creme i 1 sa shimmerom.


  • Papaya Punch (creme)
  • 108 Degrees (glitter)
  • Senorita Bonita (glitter)
  • Blue Iguana (glitter)
  • Cha Cha Cha (shimmer)
  • Electric Pineapple (creme)







Moram priznati da mi se jedino sviđaju ova 3 glitterasta laka, Blue iguana, Senorita Bonita i 108 degrees. Lijepe ljetne boje uz to i glitteraste, i što mi više treba.

Koji lakovi se vama sviđaju?


4 komentara :

  1. po ovim fotkama i meni isto te tri, nisam neki ljubitelj ovih drugih, dobro zute jesam al mi ova nije lijepa

    OdgovoriIzbriši
  2. 108 Degrees i Senorita Bonita. <3 Ali nista sigurno, dok ne vidim swatche. :D
    A daj Boze da april brzo dodje, mrzim zimu! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma, nisam baš oduševljena ... moža samo Senorita Bonita i Cha Cha Cha. Hm ... čekam na swatche. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni su najbolji cha cha cha i ovaj žuti... nekako su mi baš za ljeto

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...