subota, 31. srpnja 2010.

NOTD: Essence 59 Purple Diamond + Bourjois 30 Noir de Chine

Nakon dugo vremena nokti su dovoljno oporavili da bi ih mogla poslikat i stavit u javnost. Nedavno je  Kozmo imao akciju -40% na sve lakove za nokte i nadam se da ste ju iskoristili. Ja jesam zahvaljući mojoj dragoj Meri (Hvala još jednom!!!). Da nije nje ostala bi bez hrpe lakove a za sitniš, jer sam u međuvremenu slomila nogu i ne mogu nikud. Sastavila sam popis a Mera se rano ujutro u srijedu bacila u potragu i većinu lakova koje sam poželjela mi je našla. U drugom postu ću stavit slike svih lakova koje mi je ulovila, a sad ovaj ljepotan od Essence Purple diamond.


Lak je malo zeznut za mazanje, treba biti dosta pažljiv a iskusnim curama mislim da bi bio dovoljan i jedan sloj jer je dosta pigmentiran. Znam da se skida malo teže jer imam jedan srebrni Essence lak iz ove kategorije i nije ga baš lako za skinut ali ni ne zadaje probleme kao neki drugi šljokičasti lakovi. Ovdje je u kombinaciji sa Bourjois Noir de Chine koji je dosta vodenast pa su neophodna 2 sloja.


Evo rezultati.. nisam baš zadovljna kako je ispalo. Drugi put će biti bolje. 


Korišteni lakovi:
Essence 59 Purple diamond
Bourjois 30 Noir de Chine





U sljedećem postu slika svih lakova koje mi je ulovila Mera ;)


2 komentara :

  1. Dobro ti je uspela tale manikura!
    Ko bi še pri nas katera drogerija imela 40% znižanje na lake... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Biba!

    Sva sreća pa mi fotić nije baš dobar pa se ne vidi koliko nije uspjelo.. hehe..

    Stvarno je bila odlična akcija, nadam se da će ju opet ponovit.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...