četvrtak, 15. kolovoza 2013.

Men and nail stuff vol 2.

Nakon brukanja Laličinog muža, čije odgovore možete pročitati ovdje, na red je došlo brukanje mog J. :D
Mislila sam da će biti gore, ipak me sluša tu i tamo :D

1. Što je base coat?
Errmmmm, base coat ti je....bazični lak.
2. Što je top coat?
To je onaj završni sloj laka.
3. Što je gradient?
Kako? A to je toner  :D (WTF) (ja umirem od smijeha a on kaže da mu je to prvo palo na pamet)
4. Kakav je to jelly lak?
Hmmmm to je onaj neki koji je onako sav, mekan, onako, ne znam, lagano ljepljiv.
5. Što je Konadiranje?
Ko – na – diranje? To je kad imaš dvije vrste laka na jednom noktu :D
6. Što znači mat?
Mat? Mat je ona četkica s kojom se stavlja lak. (moja reakcija)
7. Što je nail block?
Nail block je...nail block...to je onaj vrh nokta koji ti je bijeli.
8. Kakva je to french manikura?
To je manikura koja je izmišljena u Francuskoj.
9. Što je vidljiva linija nokta?
A to su oni nabori (????) koji se vide na noktu, znaš one crtice ful male koje se vide.
10. Što znači duochrome?
Duochrome? Pita sestru: „S. što bi bilo duochrome?“ Ona sliježe ramenima, a J. nastavlja... Duochrome, duochrome, to je kada lak ima dvije nijanse boje u sebi.
11. Kakva je to ombre manikura?
To je španjolska manikura. (opet ja)
12. Što je cuticle remover?
A ono za maknut zanoktice :D (weeeeee)
13. Kakva je to caviar manikura?
Caviar manikura je kad koristiš...čekaj to sam znao, to sam znao da..to sam čuo, samo malo, najlakše bi bilo reći kad umočiš prste u kavijar, ali neću to reć, nije to. Poznato mi je znaš, tako mi je poznato. Ima veze sa sipanjem nekih kolutića nakon što staviš lak? Onak nabacaš po noktima da ti se to uhvati.
14. Što su to water decals?
Slovkaj mi to. Bo, nemam pojma, valjda vodene boje, plava, tirkizna boja laka.
15. Što je to swatch?
Marka satova.
16. Što znači limited edition?
A to znači da je ta edicija samo sada i nema je puno.
17. Kakav je to indie lak?
Indie lak?  Onaj lak proizveden u Indiji.
18. Što je free hand nail art?
Aa, to je kad si crtaš nešto po noktima. Šta sam pogodio nešto?
19. Navedi 3 branda lakova za nokte
Essie (ljubav moja <3), se računa Max Factor? Iiii Briliance (???), a ne, Essence :D
20. Koja ti je bila najdraža manikura koju sam napravila?
Najdraža mi je bila ona ombre.( moj upad:  J. ja nikad nisam radila ombre.) Onda caviar.( J. ja nikad nisam radila caviar) A onda ona francuska. (Punoime, ja gotovo prezirem francusku manikuru, uozbilji se) No, najdraže mi je kad imaš koraljne lakove, one narančasto roskaste, baš izgledaš slatko.

Sad si je ponosan na sebe jer ima puuuuno točnih i skoro pa točnih odgovora :D Ah taj divni muški rod, što bi mi bez njih :D Ispitajte i Vi vaše gore polovice, pa podijelite s nama najbolje odgovore u komentarima ili ostavite linkove na ovaj tag u komentarima :) 

Broj komentara: 6 :

  1. Hahahhaha, zakon je J. I jednom i drugom je swatch sat. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. okej moram pitat, bez obzira koliko sramotno bilo, sto je to swatch? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad neki kozmetički proizvod naneseš na lice, nokte, ili kud već treba i slikaš ga s ciljem da realno preneseš nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah odličan je XD ali moram priznati da i ja ne baratam najbolje ovim ''noktarskim'' terminima :D
    ne znam sta je nail block ni indie lak a ni water..nešto, ali idem guglat :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Apsolutno genijalno! Pogotovo broj 13 kad se uživio :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...