srijeda, 10. travnja 2013.

Ebay & Nail art

Svako malo se zna dogoditi da dobijem pitanje gdje sam kupila točkalice, gdje sam kupila trakice za nail art i ostale stvarčice, pa da ne odgovaram svakom posebno odlučila sam napisati post o Ebayu i nail art alatima i ukrasima koji se tamo mogu pronaći jer na Ebayu najčešće kupujem. Najjeftinije je (živili Kinezi!), a i velik je izbor. Što se tiče kvalitete o pojedinim stvarima bi se dalo raspraviti, ali za 1-2$ dolara ni ne možete očekivati čuda. 

Da bi uopće kupovali na Ebayu trebate na njemu otvoriti račun i treba vam kreditna kartica koju ćete povezati sa Paypalom jer je to najsigurniji način kupovine. Kad je to riješeno, možemo se baciti na shopping. 

Stvari koje sam vam odlučila pokazati su neke koje i ja sama imam ili želim i ne mora značiti da sam kupila od baš tog prodavača kojeg ću linkati jer tko bi se više sjetio od koga sam što kupila, ali potrudila sam se pronaći što niže cijene od prodavača sa što boljim feedbackom. Vi ako nešto poželite od navedenih stvari ne morate kupiti sa ovih linkova, slobodno kopajte po Ebayu i tražite ono što vam više odgovara. Ovo je čisto da vam pokažem što sve ima i po kakvim smiješnim cijenama. 


1. Nail art striping tape (nail art trakice)

Ove trakice možete kupiti po 1 komad, 6, 10, 18, 20 ili čak 30 komada. Ja sam kupile ove od 10 komada da bi malo poslije kupovine skužila da postoje ove od 30 komada i to je po meni najisplativije za uzet. 30 rola nail art trakica za samo 3,49$. 






2. Nail art doting tool (točkalice)

Možete doma od ukosnica, pribadača i sl. napravit svoje točkalice, ali kome se za 1,43$ da zezati s tim? Meni ne :D



3. Nail art stickers

Nosi vam se neki nail art na noktima, a baš vam se nekako ne da raditi ga? 50 listića većinom cvijetnih (u raznim bojama i oblicima) naljepnica za nokte može pomoći. Uz cvijeće bude tu i srčeka, Hello Kitty, zečića, čipke itd. U svaki paketić pobacaju random listiće pa možda ne dobijete baš nešto od ovog što sam navela, ali sigurno ćete dobiti nešto slatko. Jedna stvar koju moram spomenuti je da ove naljepnice imaju određeni miris (smrad), ali kad ju zaljepite na lak pa preko toga top coat nećete više ništa osjetiti. 3,67$



4. Hexagon glitter

Od nedavno sam poludila za ovim gliterima i samo bi radila manikure s njima (uhvatilo me neko ludilo) i dok ovo pišem imam na noktima jednu hexagonastu manikuru koju vam nisam još pokazala. Možete ih poslagati u french, možete ih poslagati u polka dot uzorak, možete napraviti border manicure, možda ih možete ubaciti u top coat ili neki lak u boji pa napraviti svoj franken (mislim da bi možda pustili boju u tom slučaju, ali nisam probala pa ne mogu 100% reći). 18 posudica za 3,19$



5. Fimo sticks (fimo štapići)

Fimo štapići su jedna od prvih nail art stvarčica koje sam kupila kad sam počela pisati blog, ali do sad niste vidjeli niti jednu manikuru s njima. Pitate se zašto? Zato jer sam ja smotana i ne znam ih odrezati dovoljno tanko da ne bi stršali sa nokta. Mislim da su bolji za osobe koje se bave geliranjem noktiju jer ih mogu zapeći u gel pa onda ne strše kao na prirodnim noktima. Možda vama to ne smeta ili ste spretnije od mene pa ih odsječete kako treba. U svakom slučaju ovi štapići su preslatki i od vremena kad sam ih ja kupila kad nije bilo baš nekog izbora, sad ih ima u raznim. Cvijeće, voće, leptirići, torte, kolači, Hello Kitty, Angry birds itd. 0,99$ - 5,88$



6. Stamper i scraper (pečat i strugalica)

Imam neki pečat od Kineza kupljen kod nas, također imam Essence i Konad pečat. Od svih navedenih mi je najbolji Konadov koji košta oko 35 kn, ali ako vam je to puno i niste sigurne da li je pečatiranje za vas ili ne, zašto ne probati s ovim za 0,99$. Meni neki put i Konadov pečat zadaje probleme pa si pomognem sa Kineskim ili Essence i oni naprave posao koji Konad nije htio. Zašto? Nemam pojma, ali od viška pečata glava ne boli. 0,99$



7. Stamping plates (pločice sa uzorcima za pečatiranje)

Obožavam svoje Bundle monster pločice, ali uvijek kad na nekim drugim vidim neki slatki uzorak poželim ih još i dok ne naprave pločice sa svim mogućim uzorcima i ja ih ne pokupujem sve, moja želja za njima neće prestati. Na Ebayu možete pronaći i Konadove i Bundle monster pločice, ali i neke no name po prihvatljivim cijenama. Sa donje slike imam pločicu sa brkovima i pusama koja je čisto solidna i koju sam platila 4,50$, a sad je ima već i za 1,83$. Tko je brzoplet taj plati. :D

19 designs stamping plates (1,49$ po pločici)


30 designs stamping plates (1,83$ po pločici)

8. Nail art brushes (kistovi za nail art)

Kvaliteta ovih kistova i nije baš neka, ali je solidna za povremeno igranje sa free hand nail artom. Ja sam svoj set od 15 kistova kupila davno za 2-3$, ali sad nisam uspjela naći ništa jeftinije od ovoga sa solidnim feedbackom pa ako vas zanimaju ovi kistovi kopajte po Ebayu. 4,47$



9. Dried flowers (suho cvijeće)

Ovo je jedna od stvarčica koje jako želim, ali nikako da kupim. Ne znam ni sama zašto. Dok sam natipkala ovu rečenicu kupila sam ih. :D Znam za dvije vrste ovog sušenog cvijeća na Ebayu, a vi ako naletite na još neku javite. Ovo mi je sad dalo ideju da sama sušim cvijeće, a to nisam radila od osnovne škole za domaću zadaću iz prirode i društva. 2,16$ - 2,29$





10.  Nail art beads

Zašto davati hrpu novaca za nećemo reći čije kuglice jer tuže sve što hoda na dvije noge, kad možete kupiti kuglice za caviar manikuru (da, rekla sam caviar manikura, sjetila sam se da sad imam 5rich koja će me branit :D pro bono jel da? :D) za cca 5kn tj. 0,99$ u hrpi boja. 




11. Flocking powder

Mozak mi je zablokirao pa se ne mogu sjetiti jesu li ovi što tuže sve što hoda na dvije noge izmislili i velvet manikuru, ali mislim da jesu. Hoćete li njima dati hrpu love ili ćete kupiti jednu posudicu flocking powdera za 5 kn vi odlučite. :D 0,99$



12. Rhinestones (cirkoni)

Na Ebayu postoji hrpa cirkona u raznim bojama, veličinama i oblicima. Okrugli,  četvrtasti, zvjezdasti, suzasti, rombasti itd. Samo ukucajte u tražilicu "Nail art rhinestones" i izbacit će vam hrpu toga. 0,99$



13. Nail art studs (zakovice)

Kad sam ja tražila ove zakovice na Ebayu nije bilo ništa ili je bilo po cijeni koju ja nisam htjela platit, a sad ih kao i cirkona ima po smješnim cijenama u raznim bojama i oblicima. Tražite pod "nail art metallic studs". 0,99$


14. Nail display wheel

Ovo je super stvarčica na kojoj možete swatchati lakove, isprobavati nail art kombinacije, napraviti arhivu svih svojih lakova (ako ih imate puno sretno vam bilo) itd. Postoje prozirni i bijeli, a cijene se kreću od 0,99$ pa na dalje, ovisi koliko komada uzimate. Preporučam uzeti odmah 10, ako ne i 20. :D Jedan komad je 0,99$, a 10 komada 3,86$





I nakon skoro 3 sata tipkanja ovog posta, s nail wheelovima sam došla do kraja po meni najzanimljivijih (i najprodavanijih) stvari za nail art sa Ebaya. Nadam se da sam vam bar malo pomogla s ovim postom i ako vam novčanik presuši, a poštaru iskoče vene od silnog nošenja paketića; nisam ja kriva. :D

Broj komentara: 12 :

  1. Upravo si mi pomogla malo ispraznit racun :D Narucila sam zakovice, striping tape, "tepiha" za nokte - flocking powder iii cirkone. Jao :D

    OdgovoriIzbriši
  2. najdraze su mi ove dlakice za nokte! :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na korisnom postu. "Trebam" 10 od 14 stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala na ovom postu, mislim da nam je svima pomogao ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post!!
    ja si želim kupiti flocking powder i nail swatching wheel ali nemam račun, pa....:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Većinu toga imam ali još nisam isprobala flocking powder i kuglice za caviar manikuru. I ove fimo sticks ali to me ni ne privlači. Sad si i mene natjerala da opet idem čačkati po ebayu i tražiti si nešto za noktiće ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. pa toliko toga ima samo mašta ti treba. ja sam ljubitelj minimalizma pa se nikad nisam nalazila u ovim oblicima i crtkarijama ali volim vidjeti zanimljive i lijepe ideje.stvarno nisam znala za sve ovo :)





    http://babylovesfashion.blogspot.com/2013/04/protekla-dva-fashion-week-u-zagrebu.html

    OdgovoriIzbriši
  8. predobro :) mislim da bar pola ovog "trebam" :D

    OdgovoriIzbriši
  9. super članak, sad si kontam da naručim zakovice... mislim, naravno da hoću jer sve ostalo već imam! :D oni fimo stickići su isto prvo što sam naručila s ebay-a i nema veze koliko ih se tanko i ravnomjerno nareže, strše i savijaju se i pod gelom! izgleda da im je bit da daju neki 3D izgled noktima!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divnih stvarčica :D Imam ove trakice, cirkone i šablone za pečatiranje... i mislim da mi je to sasvim dovoljno :D

    OdgovoriIzbriši
  11. fantastičan ost. nesto već imam a ostatak naručujem :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...