četvrtak, 22. studenoga 2012.

Empty

Od zadnjeg empty posta sam potrošila jako puno toga, a u ovom postu ću vam pokazat samo nekoliko stvari da sad ne nakrcam sve u jedan post. 




Beautysets - Empty list


Empty list




1. Pantene Aqua Light Šampon

Kupila sam ovaj šampon čim se pojavio kod nas i oduševio me totalno i od tad sam ga kupila puno puta. Moja kosa je tanka, rijetka i brzo se masti, a od volumena nema ni V. Kod ovog šampona mi se sviđa to što moju kosu ne čini teškom i ona ne "padne" brzo nakon pranja kao što mi se to događalo sa nekim drugim šamponima, a ono što mi se najviše sviđa je osjećaj čistoće. Sigurno ga kupujem opet i opet i opet...

2. Pantene Aqua Light Regenerator

Aqua Light regenerator sam kupila zato jer imam običaj kupovat regeneretor istog branda kao i šampon. Ne znam kad mi se zadnji put dogodilo da trošim šampon jednog branda, a regenerator drugog. :D Kao i svi drugi Pantene regeneratori i ovaj mi je odličan jer je od njega kosa turbo mekana, lako se rasčešljava i jako dugo traje jer ga ne treba puno. Kupujem opet i opet...

3. Batiste Dry Shampoo Dark Hair

Kao što sam već rekla moja kosa je koma, tanka, rijetka, nikakva i još k tome se brzo masti. Da se meni da i da imam volje prala bi ju svaki dan, ali ovako uz pomoć Batiste suhog šampona uspijem preskočit bar jedan dan pa ju perem svaki drugi. Suhi šampon mi je super za onaj dan između za malo osvježit kosu. Nije osjećaj kao da sam ju stvarno oprala, ali jako puno pomogne. Probala sam razne suhe šampone dostupne kod nas i Batiste je najskuplji od svih, ali meni i najbolji pa se uvijek njemu vratim. Kupila sam opet i kupit ću opet, ali verziju za plavuše jer više nisam tamna. 

4. Aveo Mandel

Mislila sam da je Lidlov Cien odstranjivač najbolji ikad dok nisam ovaj probala. Za cijenu od 3,90kn i količinu od 125ml je savršenstvo od odstranjivača ako uzmemo u obzir da odlično skida lak, super miriši i ne isušuje kožicu oko noktiju. Ako ga stavimo uz bok sa Cien odstranjivačem i usporedimo cijene (Cien 200ml cca14kn, Aveo 250ml cca 8kn) mislim da nemamo više što pričati. Ako niste još probale nemate pojma što propuštate. ;)

5. Aveo Pure

Uf kako sam glupa bila kad sam ovo kupila. Kad se otvorio Muller u Rijeci žene su doslovno poludile i pokupovale sav Mandel odstranjivač pa sam morala kupit ovaj jer nisam više kapi odstranjivača imala, a mislila sam ako je Mandel tako dobar zašto ne bi bio i ovaj, isto je Aveo. Ah kako sam se gadno prevarila. Ovo je užas nad užasima, uopće ne skida dobro lak, isušuje kožicu i ona nakon skidanja laka bude sva bijela i šugava. Kao da sam radila ne znam šta, a ne lak skidala. Kupila jednom i nikad više, a čula sam da je i Aveo Berry isti kao i ovaj pa ću puhat na hladno i neću ga niti probat. 

Eto to je to za ovaj put od empty stvari, a uskoro novi empty post tako da mogu pobacat svu praznu ambalažu koju čuvam. :D



Broj komentara: 12 :

  1. Potpuno se slažem s tobom po pitanju Avea. Ja sam jednom kupila Berry baš zato jer Mendel nije bilo. Eno je stoji više od pola bočice i čeka za slučaj da mi se desi da sam bez kapi nekog drugog.

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja potpisujem za aveo;ovaj od badema je stvarno nešto najbolje i najisplativije među skidačima laka! dok su mi ostali također bili koma

    OdgovoriIzbriši
  3. takođee potpisujem za mendel. najbolje nešto na svijetu! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Aveo Mandel je najboljši odstranjevalec :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede odstarjevalcev Aveo se popolnoma strinjam s tabo, Pure je zanič, Mandel pa je najboljši, meni je postal najljubši in ga ne menjam. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. kupila sam aveo badem i svidja mi se zasad, a pantene sampon taman koristim, ali ne kupujem vise previse mi isusuje vlasiste i kosu

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam kupila aveo berry jer sam čula dobre stvari o zelenome (međutim tog zelenog nije bilo na policama),e pa 'berry' je katastrofa!!!! niti najobičniji lak ne može skinuti, miris je grozan, a mene je zapao baš taj berry kad sam morala skinuti šljokice...strava...moram naletjeti na ovaj zeleni pa ću vidjeti, a moja preporuka svima je - ne kupujte ljubičasti aveo! ;))))

    OdgovoriIzbriši
  8. ni kod mene nije bilo aveo mandela pa ams kupila aveo pure misleći da je bolji jer je bez adetona. koja greška!

    OdgovoriIzbriši
  9. batiste me spasava svaki drugi dan :D <3 (niki)

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se za šampon i regenerator, predobri su...

    OdgovoriIzbriši
  11. moja top lista Aveo proizvoda:
    Badem
    Berry
    Pure

    s tim da sam dugo izbgjegavala badem jer ima aceton, a druga dva nemaju, pa sam pobožno kupovala berry. Jednom sam u nedostatku berryja kupila pure i požalila

    OdgovoriIzbriši
  12. Haha hvala za upozorenje za Aveo Pure :P

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...