petak, 13. travnja 2012.

My first ruffian

Lakovi koje sam koristila u zadnje dvije manikure su me podsjetili na Illamasqua Human Fundamentalism kolekciju i odlučila sam ih iskombinirati zajedno i pokušati napraviti svoju prvu ruffian manikuru. 



Manikuru sam radila free hand bez ikakve pomoći naljepnica i iako nije ispala savršeno zadovoljna sam kako je ispala za prvi put, a ove dvije boje su kombinaciji su mi super.


Hot Ticket lak A Fuschia Too Many na ovim slikama izgleda puno realnije nego na onim slikama kad sam ga nosila samostalno. 

I što kažete na moj prvi ruffian?
Molim vas budite blage. :D


Broj komentara: 12 :

  1. Divno i iako nije savršeno za ručni rad je savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo! naljepnice ti nisu niti potrebne! super :))

    OdgovoriIzbriši
  3. looks awesome for your first :) I still havent tried this technique... but it doesnt look easy :(

    OdgovoriIzbriši
  4. veeeeliki LAJK za ruffian!! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je,a kombinacija boja mi je predobra ;))

    OdgovoriIzbriši
  6. probah dvaput radit ruffian, nijednom mi nije ni blizu ovako lijepo ispalo, super mi je i kombinacija boja

    OdgovoriIzbriši
  7. Danas sam bila obučena točno u tim bojama xD (mint hlače i kožna fuksijasta jakna.
    Kad bi bar našla u dm-u takve nijanse lakova da sljedeći put uz odjeću isfuram identične nokte.
    Prefora mi je ovo :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...