četvrtak, 29. ožujka 2012.

Essence Season of extremes It´s two bright

Na fesju ste se u većini izjasnile da prvo želite vidjeti ovaj duo lak iz Season of extremes kolekcije pa evo ga.




Dva sloja plavog dijela koji mi se s prvim slojem čini kao da je jelly, ali s drugim slojem izgleda kremasto. S aplikacijom nikakvih problem, formula odlična. Nakon 2 sloja plavog dijela, jedan sloj shimmera koji u bočici izgleda kao žuta baza sa rozim shimmerom, ali na noktu to žutilo nestane i ostane samo divan shimmer koji se ne da riječima opisat koliko je divan.


Broj komentara: 6 :

  1. Viš, ja sam baš mislila da će lak pozelenit, a ono ništa :D Super je komba!

    OdgovoriIzbriši
  2. i mene su potpuno oduševili ti 3u1, definitivno kupujem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je dobar! Vidiš ja bi mislila da je ovaj žuti dio baš takav - žut. Svašta ću još naučiti ovakva stara xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Shimmer je stvarno prekrasan!
    Samo zbog njega bi trebalo kupiti ovaj lak!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno je <3
    drago mi je da si zadovoljna ;)

    ja sam ga uzela samo zbog ovog shimmera, namazala sam ga preko Catrice Big city Life Berlin laka i krasno je :)
    jedva cekam da jos malo eksperimentiram :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja se ne mogu natjerat dat 25 kuna za te duo lakove, jos me valjda nijedan nije odusevio, onaj koji sam htjela, nije dosao kod nas <_<

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...