četvrtak, 29. prosinca 2011.

Gabrini Diamond D54

Kao što sam najavila u prošlom postu u ovom ćete vidjeti moje tubro skraćene nokte. Možda nekome od vas ovo nije turbo skraćeno, ali za mene je uber turbo jer sam se totalno odvikla od ovako kratkih noktiju i trebalo mi je nekoliko dana da se naviknem.

Iako su kratki morala sam staviti neki lak na što se moj muž isčuđavao kako ja ne mogu niti dan biti bez laka. S obzirom da je bilo Božićno vrijeme kad su pukli odluka je pala na što drugo nego crveni lak. I to jedan od najljepših crvenih lakova u mojoj kolekciji kojih baš i nemam puno, ali ovaj uz China glaze Ruby Pumps i Essence Once upon a time definitivno odskače od te male grupice crvendaća.


Gabrini Diamond D54, crveni lak prepun zlatnog shimmera koji u bočici izgleda zlatno, ali se na noktima utopi u crvenoj boji pa nema toliki zlatni odsjaj kao u bočici, ali svejedno se vidi.


Aplikacija je apsolutno savršena, klizi kao maslac po toplom kruhu. Na mojim kratkim noktima bi i jedan sloj bio dovoljan, ali se teško riješit starih navika pa sam ipak stavila dva sloja. Kad se osuši nema neki lud sjaj pa ako želite da se sjaji top coat je obavezan.


Malo kasnim s ovim postom i Božić je već prošao, ali kad već objavljujem ove ćevape od noktiju onda moram i borić s kojim sam doradila ovu manikuru. Tutorijal za ovaj borić sam vidjela na blogu kod Nail slide i oduševila sam se pa sam ga morala i ja negdje uvalit, ali njen je defitivno ljepše ispao.

Mislim da ću malo prorijedit postove sa manikurama dok mi nokti ne dođu k sebi, a i zanoktice koje su me napale malo ne olabave (da ne kažem neku prostu riječ). Nema smisla ovako sakrivat nokat svaki put, ali bez brige brzo će se oni oporavit (nadam se), a uostalom imam ja o čemu pisati i bez noktiju.







*PR uzorak, za detalje pročitajte disclosure policy.

Broj komentara: 6 :

  1. Ne volim nesto crvene lakice na svojim noktima ali ovaj mi je nekako prirastao srcu :) evo ja sam svoje nokte drzala 2 dana bez laka ali 3 dan sam morala nalakirat pa kud puklo da puklo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna je ova crvena, a sto se duzine tice, meni se nekako vise svidjaju ovako kraci. al ne brini brzo oni rastu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nisu ti nokti prekratki, narasti će ne plači...boja je predivna, gabriniji su mi odlični, malo smrde, ali za tu cijenu neću se žaliti

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure :)

    Znam da će nokti narasti i nije ova dužina toliko strašna sad kad sam se privikla, ali kad sam ih tek odrezala sa one dužine u šoku sam bila. Nek još nrastu 1-2 milimetra i nek se ovaj srednji izjednači sa ostalima i bit će super. Mislim da ih više neću puštat onako duge. Izguštala sam se sad za neko vrijeme.

    @Ines ne znam kako tebi Gabriniji smrde jer meni ne smrde ništa više od nekih drugih lakova, ali meni ni KleanColor ne smrde dok se drugi zgražaju na njegov smrad pa možda ja nisam mjerodavna za to. Ja toliko božavam lakove da meni sve miriši, osim onih Kineskih. E to stvarno smrdi. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. nokti su ti prekrtasni i nema potrebe za tolikom patnjom,narasti će :)ja svojke kratim i to redovito,zapravo neznam kad sam ih bas imala ono duge duge,jer mi se jako listaju i pucaju a onda nema druge nego ih skratit

    OdgovoriIzbriši
  6. Agh, pukao nam je isto nokat. :/ :( Ukrascu ti foru sa ovim smajlijem da ga sakrijem. Moze? :]

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...