ponedjeljak, 17. listopada 2011.

Halloween Collaboration with Maybe´s New Start & Smashin Beauty Part 3/4 Sexy Cat Woman

Stiglo je vrijeme i na treći dio kolaboracije sa Maybe i Copy Cat. Za ovaj dio je tema bila Sexy Cat woman tj. Sexy žena mačka. Moram priznat da nisam bila nešto posebno inspirirana i da sam se malo namučila smišljajući kakvu ću manikuru napraviti, ali nakraju sam uspjela nešto sklepati. Iako rezultat nije 100% savršen ja sam ipak zadovoljna kako je to ispalo. Tko bi rekao da ću ja to reći? XD



Crni lak je moj nadraži Essence Berlin Story, na prstenjaku je Isabelle Dupont bijeli lak za french, a bijeli šavovi su rađeni sa bijelim Essence tip painterom. Naljepnicu sam napravila sama iako ju nisam baš zaljepila kako treba jer sam prebrzo stavila top coat, a naljepnica se nije stigla primit za nokat kako treba pa je ušlo malo zraka ispod nje i eto ga na.

A sad pogledajmo što su cure napravile…

Youtube: TheMaybe84



Youtube: Smashin Beauty

I to je to od treće teme, sljedeći tjedan zadnji četvrti dio ove naše Halloween kolaboracije i jedva čekam vidjeti što će cure napraviti jer je tema baš zanimljiva.


Broj komentara: 7 :

  1. Wow noktici su super ispali,mnogo mi se svidja:)I make up je dobar ali noktici su mi prava stvar:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love this mani! So awesome! Am a new follower-just love your blog!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobre ste! Super su ti ispali noktici, i napokon da se i tebi neki tvoj nail art svidja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam naprosto odusevljena noktici su preslatki a make up mi se posebno dopada,pratim!

    OdgovoriIzbriši
  5. eto, rekla sam da mi izgleda da naljepnica nije dobro legla, šteta jer je prva liga, ja bih ih bila stavila na sve nokte, sviđaju mi se i šavovi, naravno ;-)
    ali prava žena mačka tu mi je copycat :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam cure :)
    Thank you girls :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...