ponedjeljak, 25. listopada 2010.

Golden rose HAUL!!!

Evo obećanih slikica iz prošlog posta. Nadam se da ćete makar malo uspjeti vidjeti kakvi su lakovi jer sam ih jako teško uslikala jer je vani užas od vremena. I grmi i puše i kiša pada. Tako sam slikala na umjetnom svjetlu pa slike nisu baš najbolje ali šta je tu je.


16 ljepotana 



Care+strong, Cameleon, Crystal color


Miss Selene mini, Paris, Protein, Ceramic
Scale effect, Nail art pen


I svi zajedno :)))

To je to. Nažalost ne mogu vam pokazati swatcheve na mojim noktima jer su u komi ali ću probati poslikati lakove na displeju pa ćemo vidjeti kako će to izgledati.

Moram reći da sam oduševljena Crystal lakovima, prekrasni su. Nisu imali neki izbor boja, bili su ovaj plavi i crni i još neke 3 nijasne crvene ako se dobro sjećam. Sad mi je žao što nisam uzela još i taj, ali jednostavno kad sam ušla unutra mozak mi je prestao raditi od one ljepote. Stajala sam u čudu gledajući u one police prepune lakove, a na licu blesavi izraz sa osmjehom od uha do uha. Malo me prodavačica gledala kao da nisam normalna, ali i nije bila daleko od istine. 


Broj komentara: 18 :

  1. Ajme, ljepote! Divni su!!!!!

    Kako sam se odrekla shoppinga (glupa odluka) živim za što više slikica, swatcheva i sveg ostalog tako da mi je ovo raj za oči!

    Jedva čekam slikice lakova na noktima!

    OdgovoriIzbriši
  2. SUPER HAUL! Jedva cekam da vidim one prve tri glittere, joj! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. woow predivno!!!!!!!!!
    ako nije bezobrazno pitati...kolika je cijena tih lakova u bih?

    OdgovoriIzbriši
  4. @Ana hvala :)
    I divim ti se. Ja stalno govorim da ću malo apstinirat pa ništa od toga.

    @Ivana hvala :)

    Čini mi se da će ti gliteri biti dobri za layering jer im je baza prozirna i trebalo bi puuuuno slojeva da prekriju nokat.

    @Ines hvala i nije bezobrazno jer sam već napisala u prijašnjem postu. Najskuplji lak je bio 3KM a to bi bilo 12 kn. Sad koliko je koji točno nemam pojma, znam samo da je onaj mini bio 1KM=4kn. Svih 16 me došlo točno 50KM=200kn.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme,stvarno dobro izgledaju!
    Ajde nalakiraj nokte,sigurna sam da nisu tako loši :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme,predobro izgledaju!
    Mogla si isto nalakirat noktiće,uvjerena sam da ne izgledaju tako loše k'o što ti misliš...please :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma kažiprst na lijevoj ruci mi je puknuo skroz pa je onda puknuo i srednji prst ali nije toliko. Ali nokti mi nisu iste dužine i to mi je gadno tako da dok ne dođu svi na istu dužinu pa makar i kratki bili neću nikakve slike stavljat.

    Sutra ću ih pokušat na dipleju poliskat.

    OdgovoriIzbriši
  8. tek sad, kad apstiniram sam shvatila koliko toga imam previše!
    slobodno bi mogla o prodaji razmišljat!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ana ništa mi ne govori.. sljedeći mjesec bi trebala dobiti još negdje 30-tak lakova, a još nisam ni kupila nove Essence stvari koje su došle.

    OdgovoriIzbriši
  10. hahaha pa ti nisi normalna!!!!
    mislila sam da sam ja luda sa svojih 120, ali pobijedila si :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ali ja ih još ni 100 nemam. Doduše u zadnje vrijeme se povećala kolekcija a i još će se povećavat, pa kad dođem ili pređem 100 bi trebala kolekciju poslikat.

    OdgovoriIzbriši
  12. nakon 100 slijedi smirenje ili samo još veća požuda?

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, divni su ! :)) A ovaj sivi i plavi izgledaju ful kao da su holo. I glitteri, duochromei i flakieji... baš bi sve te i ja kupila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hehehe, znam kako si se osjećala, ja sam ista. :D Al je lijep haul, nadam se, da će se ti nokti brzo oporaviti (i moji niso baš dobro izašli iz Prage, bojim se :/).

    OdgovoriIzbriši
  15. Sline mi se cijede. :D
    Gdje točno si kupila te lakove ... ako smijem pitati? *blush*

    OdgovoriIzbriši
  16. Kupila sam ih u BIH u njihovom zastupništvu za GR. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. hahaha pa ti nisi normalna!!!!
    mislila sam da sam ja luda sa svojih 120, ali pobijedila si :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ali ja ih još ni 100 nemam. Doduše u zadnje vrijeme se povećala kolekcija a i još će se povećavat, pa kad dođem ili pređem 100 bi trebala kolekciju poslikat.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...