srijeda, 18. kolovoza 2010.

NOTD: Maybelline MiniColorama 96 Party blue

Ovo mi je najdraža boja i ne znam kako mi se dogodilo da do sad nisam imala niti jedan lak ove boje, ali sad je greška ispravljena i evo swatch ovog ljepotana. Malo je reći da sam oduševljena ovim lakom, tj njegovom bojom jer bi mu prekrivanje moglo biti i malo bolje. Ali kako sam kupila Seche vite kojim sam isto tako oduševljena, više mi nije problem namazati i 3 sloja ako je potrebno. 


Nisam stavila ni bazni ni top coat pa mi se drugi dan lak malo otkinuo na vrhu jednog nokta pa sam drugi dan sa ovim istim ljepotanom napravila french.




Bio je mrak kad sam slikala pa slike nisu baš najbolje ali su svjedno dosta realne.


Ja se ne mogu nagledati noktiju koliko mi je ovaj lak prekrasan. 







Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...